Velem szemben ül Mészáros Krisztián

alias Töky, akit már 3 éve ismerek.

De a többiről majd ő fog beszélni.

 

 

 

 

 

 

 

Első kérdésem hány éves vagy és milyen suliba jársz jelenleg?

-          18 éves vagyok, vendéglátó ipari suliba járok, és szakács-cukrásznak tanulok.

A Bmx-el mint sportággal mióta ismerkedtél meg, hány éve Bmxezel?

-          9 éve. Hát ez jó kérdés, anno még az Extrém sporton láttam ezt a sportot, tetszettek a trükkök, és egyik ismerősömmel a Kobolddal(Tatai Zoltán) úgy döntöttünk, hogy veszünk egy bmxet, és volt alakalma, hogy elmenjen melózni,  keresett egy jó összeget ami elég volt arra, hogy 2 bmx et is tudjon venni, így vette meg a bmxem ami egy Haro volt és 42,000 Ft-ba került.

Mondtad, hogy 9 éve kezdted, és mikor kezdtél el trükköket tanulni?

-          2 év bringa tanulás volt, és az alap trükkök: bunny hopp, és fakie, azután fokozatosan 180, 360, footjam abubakka és variációik.

Azután emlékszem, hogy lecserélted egy másik vázra.

-          Igen vettem egy WTP Nova vázat, és átszereltem rá az alkatrészeket.

És mi van a mostani gépeddel?

-          2-3 év bmxezés után a bringám elhasználódott, így fél év melózás után összeraktam a teljesen új gépemet.

Akkor nézzünk egy kis összegzést Bike Check:

-          Váz: Federal David Watts

-          Kormány: Federal

-          Villa: WTP Helium

-          Hajtás: Fly

-          Első kerék: WTP Salt

-          Hátsó kerék: Éclkat

 

Fék nélkül, miért?

-          Igen, kétszer is elszakadt, és költséges, úgy gondoltam fék nélkül nagyobb a szabadság.

Amerikai foci vagy Bmx?

-          Elegem lett, nem szerettem, hogy dirigálnak. Így maradt a  bmx, a „csajom”.

Azzal kelsz és fekszel?

-          Igen, ha 2 napot nem bringázom rosszul leszek.

És mi van télen?

-          Ha megtudom oldani, hogy autóval levigyenek akkor fedett parkokban vagyok, vagy szétszedem a bike-ot, és tisztítgatom javítgatom, szerelgetem.

Mik a terveid a jövőre nézve?

- Suli: szakácsként szeretnék dolgozni 2-3 évet itthon és utána kimenni.

            - Bmx: Ugyanúgy kimenni külföldre, szeretnék szponzorált lenni, versenyezni.

Milyen stílus, csak a Street?

-          Nem, street-park, és egy kis dirt.

 

 

Vannak példaképeid?

-          Igen,  Dakota Roche, ahogy grind-ol, forog stb.

-          Chase Hawk, szeretem, ahogy száll.

-          és Bakó Viktor, mert laza, nem érdekli más csak a bmx.

Életstílus?

-          Igen, életstílus, gondolkodás, és öltözködés is.

Hogy tekintesz a bmx es barátaidra, haverjaidra?

-          Mint egy 3. család, jó elleni velük.

Milyen zenéket hallgatsz?

-          Metalcore, DnB, Dub.

 

2005-2006 ban stílusirányzat lett, mit szólsz azokhoz akik csak kimennek a Deákra és ott ülnek a bringájukon?

-          Tipikus pózerek, jó bringa 0 tudás, köszönök nekik mert ez alap a körökben de ennyi.

Bmx vs deszka= Deák

-          Szerintem, a bmx-esek és a deszkások nem utálják egymást, velük is ellehet beszélgetni.

 

Értem, köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre, és további jó Bmx-ezést kívánok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujsagiroszak-akg.blog.hu/api/trackback/id/tr242769369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása